Вітаю на моєму сайті

Скільки б століть не пролітало над Землею, скільки ще попереду, але завжди будуть існувати учні та вчителі, бо, тільки передаючи досвід та знання новим поколінням, людина може досягнути вершин цивілізації. 

Завжди пам’ятаю: не я прийшла вчити, а учні прийшли до мене вчитися.

Як зі мною зв'язатися

Головна » Статті » Інформатика » GIMP

Графічний редактор Gimp




Урок, бажано проводити у режимі "Реального часу". Коли після перегляду презентації і прослуховування пояснень щодо неї , вчитель показує можливості того, чи іншого інструменту виконуючи відповідні дії самостійно. Звісно, для такої методики необхідною умовою є обладнання кабінету мультимедійним проектором. Післі пояснення перед учнями можна поставити проблемне питання: як зберегти зображення у форматі відмінному від формату проектів GIMP. Таким чином підвівши їх до поняття "експортування".



Всі  інструменти можна поділити на кілька груп:

інструменти виділення, інструменти перетворення, інструменти кольору і заливки, інструменти  малювання  і ретуші  



Функцію кнопки  можна прочитати, затримавши на ній курсор «миші». 



Вибравши певний інструмент, потрібно скористуватись і його параметрами (Панель параметрів).



Так, наприклад, при виділенні області прямокутної ділянки на панелі параметрів  можна  встановити  дію «Заокруглені кути» та ще й встановити за допомогою повзунка радіус  заокруглення. Крім того можна вибрати одну із  функцій «додати  до  поточної виділеної області», «відняти з поточної виділеної області», тощо.  



«Штамп». Це своєрідна «забивка» області зображення іншою областю цього ж зображення. Для цього  потрібно: 



1.  Активізувати кнопку «штамп». 

2.  На панелі інструментів вибрати піктограму «пензель», а на панелі параметрів – розмір 

3.  Вибрати певну область, що виступить в ролі штампу. Для цього потрібно при натисненій клавіші Ctrl клацнути лівою кнопкою  миші у вибраній області, після чого з’явиться позначка ⊕. 

4.  В  області, яку потрібно  «забити»,  робимо  протяжку  «миші»  або окремі  натискування  лівої  кнопки.  При переміщенні  маніпулятора, область, обрана для штампу теж буде переміщуватись. Після  вибору  піктограми  «текст» курсор  набирає  іншого  вигляду. Встановлюємо  його  у  потрібне  місце.  Після  введення  з  клавіатури (або завантаження   з   файлу)   текст  можна   переміщувати   по   документу   за допомогою інструменту



Діалоги 

Для  роботи  в  графічному  редакторі  необхідні  також вікна діалогу (див. рис. 2)  -  Шари, Канали, Контури та  Вернути (історія повернень)  .  Ці  вікна  можна відкрити   використавши   команду   горизонтального меню Windows (Вікна). Діалоги  є  одним  із найбільш  зручним  і  часто застосовуваним  методом  налаштування  і  контролю GIMP. (Див. рис.3). Діалог   шарів   є   основним   інтерфейсом   для редагування і управління шарами в зображенні. Шари розташовуються  один  над  іншим.  Самий нижній  є фоном  зображення,  а  всі  інші  компоненти розташовуються  поверх нього.   Кожен   шар   з’являється   в   діалозі   у   вигляді   мініатюрного зображення.  Коли зображення  має  кілька  шарів,  то  вони  з’являються  у вигляді списку. Верхній шар у списку є першим видимим, а самий нижній у  списку  -  фоновим  (самим  верхнім  у  списку).  Клацанням  лівої кнопки миші можна викликати контекстне меню шару. 

Діалог Історія відмін 

Цей  діалог  показує  список  останніх  дій  із  зображеннями  у  вигляді мініатюрних  ескізів.  Повернутися  до  любого етапу створення  зображення можна клацнувши по ньому лівою кнопкою миші. 



Створення, відкриття та збереження файлів.



Домашнє завдання може виглядати, як створене учнем самостійно зображення (примітив) з детальним описом дій

Категорія: GIMP | Додав: gymnazist (18.09.2016)
Переглядів: 1255 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: